Czejsuj chamów za szerowanie desków!

officeDawno, dawno temu miałem już coś takiego skrobnąć zafascynowany korpostajlowymi odkryciami. Nie wychodziło jakoś. Później czasu nie było. A później nie było chęci. Następnie zapomniałem co chciałem napisać. A na koniec tak się przyzwyczaiłem do tego, co do mnie mówią, że nie widziałem w tym nic dziwnego.

Ale do rzeczy. Siedziałem więc sobie jakiś czas temu na mitingu z szefem moim (wcale nie prywatnym), kiedy to ni z gruszki ni z pietruszki wydobył z siebie zdanie, które dotknęło wnętrza mego, jakże już przyzwyczajonego do anglicyzmów wszelakich.

„No to czejsujcie ich żeby szerowali deski!

Mimo, że dla mnie doskonale zrozumiałe (któż to na ołpenspejsie nie zrozumie co to znaczy szerować deski – i bynajmniej nie chodzi tu o wyrażenie „szorować deskę”) zadumałem się, jak bardzo można to piękne zdanie urozmaicić. Biegiem z mitingu do swojego timu pobiegłem i wypaliłem na dzień dobry:

– Słuchajcie, od teraz czejsujemy ich za szerowanie desków. A jak sfejlują to eskalujemy do timlida.
– Poważnie mamy 
eskalować? – Zainteresował się ktoś
– Sam
czejsuj, mam jeszcze ze swa tiksy przed brejkiem – z nieukrywaną niechęcią odezwał się inny
– Jak
przeasajnuję to iszju do Paryża, to się tym zajmę – dodał najmłodszy kolega.

Tak, zrozumiałem, że wcale nie udziwniłem tego zdania. Zadziwiłem ich jednak raczej stanowczością w stosunku do fejli sąsiedniego timu. Do tej pory fejle eskalowaliśmy raczej ostrożnie.

Ach, zapomniałbym prawie. Jako że tim mam niemiecki, to i korpomowa wchodzi na poziom wyższy.

Hast du schon das Issue upgedatet?
Ja, sicher. Ich habe gerade das Backup downgeloadet und werde es gleich uploaden.

Dziękuję za uwagę. I za zrozumienie.

A dla koneserów zdanie po polsku z branży turystycznej: Niemiecki rep zczardżował cztery paksy z dwóch dabli na aparta.

 

 

Czytaj więcej na moim blogu 

1 thoughts on “Czejsuj chamów za szerowanie desków!

  1. azkabazkan pisze:

    Jeśli język byłby gliną to pracowników korpo można by tytułować czempionami sztuki garncarskiej.

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz

perfumomania

subiektywnie i ze szpileczką o perfumach...

JA SKORPION

There is another world, but inside this one, inside me.

escaape

into another world

Kulturalna szafa

#czytajkulturalnie

pocichutku

.. kilka słów ..

Gabinet Osobliwości

Któren zawiera w sobie curiosa rozmaite ku wesołości, ale i smutney refleksyi odwiedzającey go publiczności pomieszczone

Siupster

Widujemy się rzadko, ale intensywnie.

cmentarzysko dudsów

by Agata Rutkowska

sztuka prostoty

Blog o wnętrzach, o tym jak wpływają na nasze życie, aby stawało się proste i szczęśliwe.

niecodziennik

notatki. fotografie. myśli

okiem wariata

widziane lewym okiem wariata

Mama z prądem i pod prąd...

Zatrzymaj się! Nieporadnik (sic!) życiowy okiem kobiety psychologa...z emigracją w tle.