Świat zaprotestował. Putin ma ubaw. Gazeta.pl zakipiała.

globalkissingPod rosyjską ambasadą odbył się happening w ramach protestu przeciw homofobicznemu prawu w Federacji Rosyjskiej. Relację zdały gazeta.pl i TVN24. 


Pozwólcie, że nie będę nikogo molestował swoimi wypocinami „na ten temat”, bo każdy ma w tym kraju swoje zdanie, i nikogo do niczego już nie przekonam (i nie mam ani takich ambicji ani chęci. Temat molestowała gazeta tutaj). Powiem tylko, że wierzę, że i Rosjanie dorosną do pewnych rzeczy, tak jak i Polacy dorastają od ponad 20 lat). Pomimo tego uważam, że całowanie się na ulicy uważam za niekulturalne. Nie ważne czy całują się pan i pani, dwie panie, dwóch panów czy trzy osoby (najlepiej każda innej płci). No chyba mam prawo do wyrażenia swojej opinii? Jak ktoś się za rączki trzyma to wygląda nawet sweet, zwłaszcza jak to starsza para, która mogłaby być moją babcią i dziadkiem, ale jakoś nie przekonuje mnie całowanie w miejscach publicznych. Współczuję jedynie środowiskom zaangażowanym w ruch LGBT takiego reprezentanta jakiego mają w parlamencie, bo mam wrażenie że pan ten robi więcej złego utrwalając i podkręcając stereotypy niż dobrego. Rozumiem desperację, ale pewne rzeczy są… niesmaczne.

Ale na temat, bo nie o tym chciałem pisać, jedynie o dwóch komentarzach na gazeta.pl, które mnie po prostu położyły na łopatki. Tak, czasem czytuję komentarze, bo pośród ton hejtu czasem istne perełki się znajdą. I tym razem trafiłem w dziesiątkę.

Komentarz do rzeczonego artykułu (pisownia oryginalna):

– Mamo dlaczego ci panowie się całują w usta?
– Bo jesteśmy europejczykami córeczko…

Odpowiedź pod komentarzem:

– Mamo dlaczego ksiądz wkładał mi palce do cipki?
– Bo jesteśmy katolikami córeczko…

I ja to zostawiam już bez komentarza! Hejtem zwalcz hejt! Czyli… nakarm trolla! 🙂 Według was, który troll gorszy? Który „subtelniejszy”?

Swoją drogą ciekaw jestem jak daleko zajdzie hipokryzja niektórych sportowców. Będzie dobra okazja by to pokazać. Soczi już niedługo, ciekaw jestem ilu z tych „identyfikujących się z koleżankami i kolegami LGBT” zrezygnuje z uczestnictwa w igrzyskach w ramach protestu. Czy będąc sportowcem LGBT (a jakich do Soczi przyjedzie oczywiście kilka procent ogółu) – należałoby je zbojkotować? Czy może pomalować paznokcie w ramach protestu? Hmmm?

2 thoughts on “Świat zaprotestował. Putin ma ubaw. Gazeta.pl zakipiała.

  1. igorimorswin pisze:

    No cóż, dla mnie odpowiedzią na trolling powinien być raczej ban, niż kontrtrolling, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z takim ciężkim trollowaniem.

    Polubienie

Skomentuj

perfumomania

subiektywnie i ze szpileczką o perfumach...

JA SKORPION

There is another world, but inside this one, inside me.

kayab92's Blog

Just another WordPress.com site

Introweska

Anomalie życiowe

Panna Maruda vs. Świat

Z życia pracoholika. Krytycznym okiem o korporacyjnej egzystencji i wrażliwej duszy poszukującej szczęścia .

Jak napiszę, to będzie

Opowiadania, e-booki, przegląd wydawniczo-kulturalny. Blog Agnieszki Żak

escaape

into another world

Kulturalna szafa

#czytajkulturalnie

pocichutku

.. kilka słów ..

Gabinet Osobliwości

Któren zawiera w sobie curiosa rozmaite ku wesołości, ale i smutney refleksyi odwiedzającey go publiczności pomieszczone

Siupster

Uwaga, Wielki Siu pisze!

cmentarzysko dudsów

by Agata Rutkowska

Book Emperor.

czyli teksty od władcy puszczy.

sztuka prostoty

Blog o wnętrzach, o tym jak wpływają na nasze życie, aby stawało się proste i szczęśliwe.

codziennik

notatki. fotografie. myśli

