Powiększanie penisa – czy śledzenie swoich bliskich – która z tych usług jest Wam bliższa?

Człowiek myśli dniami i miesiącami nad biznesem życia, a tu złodzieje każdego dnia próbują go oszukać – prawie w majestacie prawa. Żerowanie na tych, co chcą śledzić bliskich to sprawa dość chyba nowa. I wiecie co? Ja tam takich jednostek nie będę żałować. Niska pobudka – odpowiednia kara.

Bywają takie dni, kiedy to zmuszony jestem otworzyć jedną z moich starych skrzynek pocztowych, które to służą mi do przekierowania wszelakich powiadomień z różnych serwisów, a właścicielom serwisów pocztowych – do wysyłania płatnego spamu z dopiskiem „wiadomość wysłana zgodnie z zasadami regulaminu serwisu przez firmę XYZ”. Zauważyliście to? W większość zagranicznych serwisów (bez reklamy, tak?) nie dostaje się reklam. W onecie, wp czy nie daj buk o2 – 90% korespondencji to spam. Oczywiście zgodny z regulaminem, bo to nie spam sensu stricte, ale reklamy wysyłane przez polskie firmy przez rzeczone wp, onety i o2.

Tak więc otworzyłem pocztę na o2. 556 wiadomości plus (uwaga!) 3 wiadomości w folderze „spam” (a to ci, kurwa, filtry założyli!). Trochę jakichś powiadomień z serwisów, do których zapisałem się dekadę temu, wypisałem pół dekady temu, a oni mają w dupie spamując, trochę powiadomień z dawno-zapomnianych serwisów, a reszta, uwagaaaaa, cytuję:

Nowe fryzury w HappyHair! – Wanilia i miód, karmel czy truskawka, blond loki lśnią teraz w wielu różnych odcieniach”

Każdy, kto choć raz na żywo widział me oblicze – powinien już leżeć z wrażenia trafności tego maila. Loków to ja nawet nie mam tam, gdzie inni mają wystrzyżone trawniki. Nawet pod pachami nie pozwalam na takie ekstrawagancje.

Następny mail jednoznacznie sugeruje, że mamy do czynienia z Lotto. Tak, że zaraz wygramy miliard.

Informujemy o mozliwosci skorzystania z usługi obstawiania gier lotto przez internet”

Sprawdzam regulamin. Właścicielem serwisu internetowego jest XYZ Media Sp. z o.o ul. ABC, Warszawa. Dane zmienione, nie robię reklamy (za darmo). No, po dłuższych poszukiwaniach znajduję jednak informację: „Serwis nie jest cześcią Totalizatora Sportowego i nie powinien byc z nią wiązany”. Kopiuję dokładnie, z błędami (literówki „ogonkowe”) i z „nie powinien”. Jak ja nienawidzę niechlujstwa językowego. A w mailingu? Nic już nie powiem. Niby nie powinien, ale kolorystyka i layout serwisu sugeruje coś innego.

Oprócz powyższych niezliczone oferty ubezpieczeń, pożyczek, kuponów na Wyborową (poważnie!), planów żywieniowych, planów treningowych, kilka ofert wyjazdów, biletów lotniczych i sprzętu sportowego. Niejaka Kasia poinformowała mnie nawet życzliwie, że rozmiar penisa ma znaczenie. Zastanawiam się, dlaczego rzeczona Kasia myśli tak bardzo o penisach i czy ma na myśli mojego czy jednego powszechnego, ogólnego, uśrednionego. Na marginesie: niejaki Stefan chciał mi go wydłużyć o 7,5 cm. Gdzie ja bym takiego potwora nosił? W kieszeni???Inny spamer próbował zachęcić mnie do swych wypocin tematem „Mięśnie: poziom expert”. Pomyślałem o poprzecznie prążkowanych, nie wiem dlaczego. Ale najlepsze przede mną. Trzy oferty trzech podmiotów.

Potrzebujesz kogoś wyśledzić?” – zapytał z góry pierwszy. „Chcesz kogoś wyśledzić?” – drążył drugi (podobieństwo sugeruje ten sam podmiot pod dwoma nazwami. Przygłupowaty marketer nie widzi, że pisze w ten sam sposób. Trzeci po prostu poinformował „Lokalizacja po numerze telefonu”. Wchodzę. Treść spamu:

„Lokalizacja po numerze – Wystarczy tylko że wpiszesz numer lokalizowanego urządzenia ajuz po chwili poznasz jego pozycję na mapie

Współpraca z google maps. Pozycja namierzanego urządzenia jest przestawiana w oparciu o mapy Google Maps”

I chyba nie ma wątpliwości, czego dotyczy reklama. Co mamy dostać i w jakiej formie. Możemy śledzić kogo chcemy, bo ultranowoczesna technologia oferowana przez firmę pozwoli nam na… no właśnie, na co? Na złamanie wszelkich zabezpieczeń operatorów? Na łamanie polskiego prawa?

Wchodzimy na stronę.

System lokalizacyjny. Nasz system nie wymaga żadnego instalowania. Wystarczy tylko, że zarejestrujesz konto użytkownika aby korzystać z usługi”

Dobrze, wpisuję więc numer. Tak sugeruje strona. Od razu przenosi mnie na strone informacyjną.

PANEL LOKALIZACYJNY WRAZ Z MAPAMI BĘDZIE DOSTĘPNY W TYM MIEJSCU PO OPŁACENIU CZŁONKOSTWA

W przypadku płatności sms – cena dostępu bez limitu lokalizacji za 1 dzień to tylko 1 zł”

Ale ja dociekliwy jestem. Złotówka za najpotężniejsze prywatne narzędzie inwigilacyjne? Ja też chcę być MI5, CIA i CBŚ! Szukam więc regulaminu. Nie tam, żebym nie wierzył spamowi, ale tak wiecie, żeby wiedzieć co kupuję. I wiecie co? Nie zgadniecie! Wcale aktywowanie usługo nie kosztuje 1 złoty! Mało tego! Aktywacja wcale nie oznacza, że będziecie mogli śledzić kochankę, żonę, partnera, dupy na mieście i swojego szefa. Patrzę na regulaminy tychże stronek. Co znajduję?

Serwis jest usługą subskrypcyjną dostępną w sieci Plus, T-Mobile, Orange, Play. Poprzez wysłanie sms aktywacyjnego użytkownik potwierdza zaakceptowanie Regulaminu serwisu. W przypadku sieci Plus w celu włączenia usługi należy wysłać sms o treści START FREE na numer 60474. Subskrybenci serwisu otrzymują we wtorek i piątek około godziny 10:00 sms. Koszt za każdy sms przychodzący to 4,92 zł z VAT. Dezaktywacji subskrypcji można dokonać w dowolnym momencie poprzez wysłanie SMS o treści STOP FREE pod numer 60474 (opłata jak za zwykły SMS).

Ha! Mamy Cię, idioto! Skurwysynu, który chciałeś śledzić rodzinę i znajomych! Twe pobudki, niskie i smrodliwe, zostaną ukarane! 🙂 Będziesz bulił dopóki nie zaczaisz, że bulisz za chęć podglądactwa, śledzenia i ciekawości tego, co robią inni!. Wystarczy na koniec zobaczyć, co za te 4,92 dostaniecie. Śpieszę z wyjaśnieniem:

W ramach usługi Użytkownik będzie otrzymywał dwa razy w tygodniu wiadomości zawierające cytaty motywacyjne wykorzystywane w zaawansowanych technikach psychologii sukcesu, dzięki którym między innymi będzie mógł na nowo określić swoje cele życiowe, zwiększyć wydajność w pracy czy bardziej cieszyć się życiem”

Nic, tylko się cieszyć, że ktoś Was zrobił w bambuko! Zawsze można złożyć reklamację. Jest podany adres: skrzynki pocztowej na Brytyjskich Wyspach Dziewiczych. Można też zadzwonić: jest polski numer. Skrzynka przepełniona.

No, to bawcie się dobrze.

Otagowane , ,

18 thoughts on “Powiększanie penisa – czy śledzenie swoich bliskich – która z tych usług jest Wam bliższa?

  1. qqaa pisze:

    Polecam tabletki MaxiLarge. Sam stosuję preparat tej firmy i faktycznie jestem zadowolony.

    Polubienie

  2. No ja np. dziś dostałam maila od kolegi Spama, z propozycja przebrania się na Święta… za choinkę. Chyba jednak nie skorzystam ;P A tak na marginesie, kocham Google z Gmaila. Mam konto na wp i onet – sam spam. Na gmailu – 0. :))

    Polubienie

  3. Monika pisze:

    U mnie zrobiliby furorę – wiecznie mam 0 zł na koncie;) Choć kupon na Wyborową, w krytycznej sytuacji mogłabym poddać „głębszemu” namysłowi 😀

    Polubienie

  4. Kasia pisze:

    no dobra że Ciebie jakaś Kasia informuje że rozmiar ma znaczenie to można jeszcze zrozumieć, ale że mnie??? Co jakiś czas dostaję takie wiadomości i w nich oczywiście dodane że jak sobie powiększę to partnerkę uszczęśliwię itp. Może im w końcu powiem że jestm kobietą i do tego hetero? 🙂

    Polubienie

  5. igorimorswin pisze:

    Nie żal Ci czasu na pisanie o spamie?

    Polubienie

  6. olszyn pisze:

    Za 10 złotych tygodniowo można kupić sobie ze 3 tabliczki czekolady. Też pomogą w trudnych chwilach!

    Polubienie

  7. Andrzej pisze:

    ha ha. właśnie ostatnio się zastanawiałem, jak to niby miałoby działać. ludziska wiedzą jak naciągać bliźnich. dzięki za poszperanie w regulaminach.

    Polubienie

Skomentuj

perfumomania

subiektywnie i ze szpileczką o perfumach...

JA SKORPION

There is another world, but inside this one, inside me.

kayab92's Blog

Just another WordPress.com site

Introweska

Anomalie życiowe

Panna Maruda vs. Świat

Z życia pracoholika. Krytycznym okiem o korporacyjnej egzystencji i wrażliwej duszy poszukującej szczęścia .

Jak napiszę, to będzie

Opowiadania, e-booki, przegląd wydawniczo-kulturalny. Blog Agnieszki Żak

escaape

into another world

Kulturalna szafa

#czytajkulturalnie

pocichutku

.. kilka słów ..

Gabinet Osobliwości

Któren zawiera w sobie curiosa rozmaite ku wesołości, ale i smutney refleksyi odwiedzającey go publiczności pomieszczone

Siupster

Uwaga, Wielki Siu pisze!

cmentarzysko dudsów

by Agata Rutkowska

Book Emperor.

czyli teksty od władcy puszczy.

sztuka prostoty

Blog o wnętrzach, o tym jak wpływają na nasze życie, aby stawało się proste i szczęśliwe.

codziennik

notatki. fotografie. myśli

