Tak na chwilę – między krótkim urlopem a zawaleniem robotą

Żeby nie było niedomówień: jestem i żyję, ale z czasem się zrobiło krucho. Jakiś czas temu obiecałem sobie, że w czasie wyjazdów prywatnych – a zwłaszcza tych, których celem jest wypoczynek – z siecią będę miał do czynienia tak mało, jak to możliwe – albo jak to wymaga sytuacja. Czyli raz dziennie sprawdzam pocztę, fejsa i jakieś serwisy informacyjne. A jako że z miasta na weekend uciekłem – problem się pojawił…

A tu tyle ciekawego! Biskup molestuje księdza (a niby co innego tenże sugerował?), a później go wypierdala z posadki i wysyła na emeryturę. Znany bloger, cham i mitoman z ego jak stąd do Nowego Jorku: opowiada o swojej walce z hejterami. Ugandyjski kaznodzieja ściąga na Narodowy prawie 60 tysięcy naiwnych, niemyślących, bogobojnych i zdewociałych baranów uważających, że kolo może wskrzeszać umarłych (ale kurwa jazda, w 21 wieku są tysiące ludzi, których wiedza sięga najwyżej 5-latka). Mało tego, mam trochę przemyśleń, sprzecznych ze sobą jak cholera, dotyczących afery Snowdena.

Jak widzicie tyle tematów, a ja najpierw uciekam na Mazury – smażę się tam w słoneczku pławiąc w luksusach i rozpieszczany przez Dobrych Ludzi, a teraz… akceleracja wysiłków pracowniczych i silna wola zakończenia pewnego projektu do końca tygodnia. A jako że pani z Londynu zadzwoniła z zapytaniem czy na początku tygodnia odpowiada mi małe interview to i zagęszczenie ruchu znaczne. Zobaczymy co będzie. Ostatnio karma wokół mnie jest. Wczoraj myślałem, żeby jechać do domu bez biletu: skończył mi się kredyt na karcie miejskiej. Siłą rozpędu doładowałem kartę i… 5 minut później miałem kontrolę biletów. Może i jakieś zmiany czas uskutecznić?

Wrócę z jakimś tematem „za chwilę” – czekajcie na mnie.

4 thoughts on “Tak na chwilę – między krótkim urlopem a zawaleniem robotą

  1. vannzaw pisze:

    Zapomniałeś dodać, ze „wszyscy” w napięciu czekamy na królewskie dziecko!!! (szkoda mi tego dzieciaka, ze jeszcze się nie urodził a już ściga go paparazzi, jaki paradoks), przecież to news tygodnia! Narodziny… 😛 nic tylko się urżnąć.
    http://vannzaws.wordpress.com/

    Polubienie

  2. olapiprek pisze:

    Ja czekam. Btw czas na odwiedziny w londku. Jak cos to wiesz jak wygodna jest moja kanapa a no I po przyjezdzie z indi wzbobace sie o nowe przyprawy a I mam dwie nowe patelnie 🙂

    Polubienie

Skomentuj

perfumomania

subiektywnie i ze szpileczką o perfumach...

JA SKORPION

There is another world, but inside this one, inside me.

kayab92's Blog

Just another WordPress.com site

Introweska

Anomalie życiowe

Panna Maruda vs. Świat

Z życia pracoholika. Krytycznym okiem o korporacyjnej egzystencji i wrażliwej duszy poszukującej szczęścia .

Jak napiszę, to będzie

Opowiadania, e-booki, przegląd wydawniczo-kulturalny. Blog Agnieszki Żak

escaape

into another world

Kulturalna szafa

#czytajkulturalnie

pocichutku

.. kilka słów ..

Gabinet Osobliwości

Któren zawiera w sobie curiosa rozmaite ku wesołości, ale i smutney refleksyi odwiedzającey go publiczności pomieszczone

Siupster

Uwaga, Wielki Siu pisze!

cmentarzysko dudsów

by Agata Rutkowska

Book Emperor.

czyli teksty od władcy puszczy.

sztuka prostoty

Blog o wnętrzach, o tym jak wpływają na nasze życie, aby stawało się proste i szczęśliwe.

codziennik

notatki. fotografie. myśli

